Polityka jakości

POLITYKA JAKOŚCI

Ambicją naszej firmy jest realizacja usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz mycia budynków inwentarskich i obsługa klienta zgodnie z jego oczekiwaniami, przy wykorzystaniu najlepszych praktyk i kompetencji zawodowych, z uwzględnieniem przepisów prawnych, wewnętrznych procedur oraz innych zobowiązań.

Nadrzędnym celem jest dla nas stałe podnoszenie zadowolenia i zaufania klientów, zapewnianie produktów i usług o najwyższej jakości oraz dbanie o rozwój firmy i wzrost satysfakcji pracowników.
Posiadamy bogate referencje, które są dowodem dobrze wykonanej pracy, wdzięczności i zadowolenia klientów. Pozytywne opinie zleceniodawców wymuszają na nas obowiązek utrzymania wysokiej jakości usług.
Zarządzając kompleksowo jakością bierzemy pod uwagę wpływ czynników zewnętrznych, wewnętrznych oraz zainteresowanych stron. Poprzez ograniczanie ryzyk i wykorzystywanie szans związanych z ww. czynnikami staramy się dostarczać produkty i usługi utrzymując i poprawiając zdolność procesów do spełniania wymagań naszych klientów.

Realizacji niniejszej polityki sluży wdrożony w firmie system zarządzania jakością, zgodny z norma ISO 9001:2015 oraz system usług ochrony przed szkodnikami, zgodny z PN-EN 16636.

Dzięki przyjętym zasadom systemu:

– ustalamy wymagania klientów, udzielamy pomocy w doborze optymalnych dla nich rozwiązań oraz rzetelnie, kompleksowo i w terminie realizujemy zlecone prace,
– badamy zadowolenie klientów i wdrażamy ulepszenia podnoszące poziom zadowolenia,
– współpracujemy ze sprawdzonymi i wiarygodnymi dostawcami budując z nimi długoletnie partnerskie relacje, gwarantując niezawodność i dostępność produktów,
– kształtujemy wśród personelu świadomość odpowiedzialności za wyroby i usługi oraz doskonalimy umiejgtności pracowników,
– ciągle doskonalimy skuteczność systemu zarządzania jakością i działania firmy,
– postępujemy zgodnie ze standardami etycznymi,
– identyfikujemy zagrożenia oraz szanse, aby podejmowane działania zapewniły, że system zarządzania jakością osiągnie zamierzone rezultaty.

Polityka i cele są poddawane regularnym przeglądom w celu zapewnienia ich stałej przydatności i aktualności. 

Założenia Polityki stanowią zobowiązanie wobec naszych klientów i są znane i respektowane przez wszystkich pracowników Centrum DDD.